HTML

Hello Klitty

Hello Klitty világa.

Friss topikok

Linkblog

Levél Tomcatnek

2009.08.13. 05:54 klitorisztan

 

 

 

 

Hello Klitty születése után nem sokkal ezt a levelet írtam Tomcatnek, a Tomcat polóbolt gazdájának:

Szia Tomcat!
Kitaláltam egy emblémát / polómintát, és szerintem jó ötlet (persze a saját ötleteivel szemben könnyen elfogult az ember, lehet hogy én is ebbe a hibába estem). Örömömre szolgálna, ha megvalósítanátok, és polókon élhetne tovább.
A lényege: "Hello Klitty" felirat, és felette egy rombusz, a hello kitty-s masnival kiegészítve. lásd:
http://helloklitty.blog.hu
Itt megtalálod a rajzot, szívesen megrajzolom jobb minőségben is, de szerintem maga az ötlet a lényeg, és mivel egyszerű rajz, könnyű jobb minőségben újraalkotni (én paint-ben gányoltam).
Szeritem vicces-csajozós-stb. poló, lehetne rá kereslet.
Üdv!
Cs. Sanyi

Itt olvasható Tomcat válasza.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: ötlet levél tomcat poló

A bejegyzés trackback címe:

https://helloklitty.blog.hu/api/trackback/id/tr681306398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása